Reklamacije

Svaki proizvod se provjerava i testira prije slanja kako bi se osigurala njegova ispravnost. Ako ipak dođe do potrebe za reklamacijom, molimo da nas kontaktirate kako bismo zajedno riješili problem. Kontakt za reklamacije: Proizvod možete dostaviti u našu maloprodaju ili ovlašteni servis naveden na garantnom listu.

Povrat robe

Kupci imaju pravo na povrat robe u roku od 15 dana od dana kupovine uz sljedeće uvjete:
  • Proizvod mora biti u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen.
  • Troškove dostave za povrat snosi kupac, osim u slučaju naše greške.
  • Povrat novca bit će izvršen na vaš tekući račun u roku od 7 dana nakon primitka robe.
Kako vratiti proizvod?
  • Dostavite proizvod osobno u našu maloprodaju ili ga pošaljite putem brze pošte.
  • Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili detalje povrata.

Garancija

Uz svaki proizvod koji ima jamstvo, kupac dobiva ovjeren garantni list i račun. Jamstveni uvjeti i trajanje navedeni su na garantnom listu. Servis i jamstvo uključuju:
  • Popravak proizvoda unutar jamstvenog roka.
  • Zamjenu oštećenih dijelova prema uvjetima proizvođača.
Artikli kupljeni kod nas pod jamstvom trebaju biti dostavljeni direktno u ovlašteni servis ili našu trgovinu.

Zamjena robe

Ako je isporučen pogrešan proizvod:
  • Kontaktirajte nas odmah. Organizirat ćemo preuzimanje proizvoda i zamjenu bez dodatnih troškova.
Ako želite zamijeniti proizvod iz drugog razloga:
  • Zamjena je moguća, ali troškove dostave snosi kupac. Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili detalje zamjene.

Oštećenja prilikom dostave

Ako primijetite oštećenja na proizvodu prilikom preuzimanja:
  1. Fotografirajte oštećenje.
  2. Kontaktirajte nas putem emaila ili telefona kako bismo organizirali povrat i zamjenu proizvoda.